دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

آیا نگران سرقت اطلاعات شخصی از طریق فلش دیسک ها و درگاه USB هستید ؟ آیا کامپیوتر و لپ تاپ شما چند کاربره می باشد و دوست ندارید کسی بتواند اطلاعات شخصی شما را جابجا کند. پیشنهاد ما به شما نرم افزار کم حجم Windows USB Blocker می باشد. این نرم افزار از متصل شدن هر گونه هارد اکسترنال ، فلش دیسک ها و ... به پورت USB شما جلوگیری می کند. از مزیت های بارز این نرم افزار می توان به هوشمند بودن نرم افزار در تشخیص حافظه های جانبی است بدین صورت که پورت USB شما را فقط برای حافظه های جانبی می بندد و باعث اختلال در سایر دستگاه های متصل مانند ( کیبورد ، پرینتر و... ) نمی کند.

 



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

ScreenBlur نام نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند برای قفل صفحه دسکتاپ شما می باشد. این نرم افزار با رابط کاربری ساده توانایی کار با آن را برای تمامی کاربران فراهم کرده است. این نرم افزار قابلیت شخصی سازی کامل دارد مثلا شما می توانید تعیین کنید بعد از زمانی مشخص از روشن شدن کامپیوتر و یا مدت زمانی بعد از انجام هیچ کاری روی کامپیوتر ، دسکتاپ شما قفل شود و بدون رمزی که شما به آن داده اید کسی قادر به دسترسی به اطلاعات داخل کامپیوتر نمی باشد ، یا شما می توانید در برنامه تعریف کنید که با فشردن دکمه ای خاص دسکتاپ قفل شود. همچنین شما قادر هستید که برای پس زمینه این نرم افزار عکس های خودتان را انتخاب کنید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

نرم افزاری که امروز می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم CamBlocker نام دارد و همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید برای بلاک وبکم شما کاربرد دارد و زمانی که شما هیچ استفاده ای از وبکم ندارید این نرم افزار به طور کامل دسترسی سایر افراد و نرم افزار ها را به صورت اتوماتیک قفل کرده و امنیت کامل را برای شما تضمین می کند. از طریق این نرم افزار شما به راحتی می توانید برای استفاده از وبکم خود رمز عبوری تهیه و تعیین نمایید تا جز شما شخص دیگری قادر به استفاده از وبکم نباشد که ضریب امنیتی را تا حد زیادی افزایش می دهد. از مزیت های اصلی این نرم افزار می توان به اجرای مداوم نرم افزار در system tray و استفاده ی بسیار کم از منابع سیستم اشاره نمود که باعث هر چه محبوب تر شدن این نرم افزار شده است. شما عزیزان هم اینک می توانید به راحتی آخرین ویرایش این نرم افزار را دانلود و از امنیت وبکم خود خاطر جمع باشید.



ادامه مطلب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پرشین گیگ

Lock My PC يک نرم افزار ساده ولي در عين حال قدرتمند براي قفل کردن همه جاي کامپيوتر از دست کاربران غير مجاز است . شما در هنگام ترک کامپيوتر خود مي توانيد تمام قطعات و کليد ها را قفل کنيد ، من جلمه کليد هاي ميانبر ( مثل : alt + ctrl + del) ، موس ، قفل کردن CD/DVD ROM و همچنين قفل کردن کامل صفحه نمايش . هيچ کس نمي تواند از کامپيوتر شما استفاده اي بکند مگر اينکه پسورد شما را داشته باشد . اين برنامه يک برنامه فوق العاده امنيتي از نظر قفل کردن مي باشد.  اين برنامه به سرعت مي تواند کامپيوتر شما را قفل کند تا شما سريع  به مقصود خود برسيد . با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندوز شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startupسیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد